sara-ti-amo

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Sara - 6 juli 2012 17:33

Hej hej!!


Ska bara skriva lite snabbt och lite va jag har gjort idag


Ja idag har jag inte gjort så mycket, inte mått så bra idag heller, men lite bättre än igår, men ja vet inte om det är någon slagt förkylning eller det är något annat som gör att jag mår som jag gör, men jaja hoppas det blir bättre innan måndag för då ska man börja jobba, slut på lovet då, men ja, får hoppas att det vara är något virus eller något sådant.


Ja jag har inte gjort så mycket idag, mest liggit o villat o kollat på film, för har inte riktigt orka sitta upp, har med försökt få i mig lite mat, men den kom upp igen, så ja, o jag hatar att spy o må illa, men men, ja det går väl över höppas jag, är lite seg o trött i kroppen med.


Ja, nä det får bli allt för idag, ska nog gå o villa lite till, ville bara skriva lite, fall i fall om jag sommar, ha det så bra, kramizzz<3 youtube verkar inte funka så skriver låten istället här: Edward Maya -presents Violet Light - Love story, tips får en kompis, det är bara att komma med tips med saker o låtar :)




Ovido - Quiz & Flashcards