sara-ti-amo

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Sara - 3 juli 2012 17:15

Hejsan!!


Ja idag har jag inte haft sol ida, lite tråkigt, men det har varit lite klibbit väder, det har varit kvaft idag.

Idag vaknade jag rätt sent, fixade mig, sen drog jag hem till en kompis, umgick o gick lite i byn o hade sjukt trevligt som vanligt. Vi köpte var sen glass och satte oss vid en benk, men några benkar brevid oss, så la en man, så min kompis bara, tänk om han är död, jag bara helt lugnt nä han bara sover, det är han som brukar stå o sälja tidningar heeh, hon bara jaha heh..


Roliga folk man ser o träffar, men är lite så här.. Men jag va lite rädd först, så jag bara ska vi inte gå snart heh :P, jaja, Ja nä nu har vi precis ätit, ska snart byta om, för ska till kompisen igen o umgås lite till, får se vad vi hittar på.


Förrästen fick ett brev nu att jag kan börja på den andre linjen nu som jag skulle tänka över under sommaren, men har inte riktigt gjort det, eller jo lite, så ja får se hur det blir!!!


Ja det får bli allt för den här dagen, ha det så bra, kramizz<3<3

 


Ovido - Quiz & Flashcards