sara-ti-amo

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Sara - 9 juli 2012 18:26

Hejsan!!


Shit va jag är trött i hela kroppen och knoppen heh, nä skoja, men det är sant är trött i hela kroppen och huvodet, gick upp klockan sex idag för skulle börja jobba, nu är det slut på lovet o villeriet, nu börjas det igen med att gå upp tidigt o arbeta från 7-16 varje dag, usch vill vara hemma o sova i min goa o sköna säng hehe,


Ja jag jobbar med en tjej, sjukt trevlig o snäll tjej jag fick denna gånge, förra gånge va den en sur tjej o hon sa inget, jo bara sista dagen så sa hon hejdå, detta va kul heh, men jaja hon sa ju något så får vara glad för det lilla, är inte den som klagar precis, men det var iallafall roligare detta året och får bättre betallt detta året med så ska inte klaga, fast det gjorde jag iförsej inte, men men heh :P


Nä det blir inte så mycker mer skrivade idag, har bara jobbat och det jag har gjort är tråkigt, så pallar inte skriva det, för blir vara mer trött när jag tänker på det heh, jaja ha det så bra, det va allt för idag, kramizzzz<3<3lägger upp en låt!!

Ovido - Quiz & Flashcards