sara-ti-amo

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Sara - 20 juli 2012 19:20

Hejsan!!


Jaaa Fredag, gud va härligt att det är fredag nu igen, har bara en vecka kvar sen så har man semester/lov hehe, känns skönt att skriva semester istället för lov, lov känns mer som man går i skolan (fast jag gör det), medan semester känns mer vuxen , men är ju den snart så heh :P, känner mig redan lite vuxen o sådaant fast man inte riktigt är riktigt vuxen innu heh ;P


Ja idag har vi gjort samma sak, men nästa vecka om det blir bra väder så ska jag få måla yehhheee, jag vill prova på att måla, tycker det verkar sjutk roligt, nog det roligaste som finns heh, låter kanske knasigt nu när man går El och så tycker man måleri är roligare, heh bra linje man valde heh :P jaja.


Idag ska jag ta det lugnt, är sjukt trött, tror jag nog är övertrött, har knappt sovit o får gå upp tidigt på morgonen med så heh :P

Ja det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizzz<3<3, lägger upp en låt som jag gillar riktig mycket o starkt, blir glad av den låten, riktigt sådan gosa dans heh en sådan låt man ska stå tätt in till någon man älskar heh, :P


Ovido - Quiz & Flashcards