sara-ti-amo

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Sara - 10 juli 2012 18:22

Tja Tja!!


Ja då va det andra dagen på jobbet, hmm roligt, not hehe, eller jo det är rätt okej, men är sjukt trött i hela kroppen o huvodet idag med, men ja tar väl i för hårt, jobbar som bara den, för vi vill ju bli färdiga, men fattar inte varför vi skyndar oss, får ju bara mer av samma saker att göra så, men ja, ska försöka att inte klaga för allt mycket, blir inte roligt då att läsa varje dag allt tråkigt jag tar ut mig på bloggen :)


Ja jag har inte gjort så mycket mer, kommer förrästen inte skriva så mycket, blir nog samma jag kommer skriva eller nja nästan, kommer variera, men kommer säkert att tjata om hur trött o ont jag hari kroppen, så ber om ursäkt om det nu, men ja säger det rätt ofta, bara usch är trött i armarna o händer o ben, bla bla heh


Nä nu får jag sluta med skrivandet för annar bara jag skriver o börjar märka att det jag börjar skriva blir mer o mer tråkigt att läsa om hehe så räddare er nu för att inte tröttna o sådant, ha det så bra,kramizzz<3<3 kommer lägga upp låtar nu ett tag för har inte tagit några nya bilder på mig, så tycker det börjar bli lite tjatigt att ta samma bilder nästan hela tiden, men ska försöka ta nya snart igen<3<3

 

Ovido - Quiz & Flashcards