sara-ti-amo

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Sara - 15 juli 2012 19:24

Hejsan!!


Gud va trött jag är idag, vet inte när jag o min kompis somnade, men båda halvsov tydligen medan vi hade tv igång, sen så sa min kompis något, men jag bara jahmmmjsjfo, sa något konsigt, så hon bara okej, o stängde nog av tv, kommer inte ihåg heh.


Ja igår så träffade jag en kompis för vi skulle se på Amanda Fondell, hon var rätt okej, sen gick vi hem till henne och förfesta lite, jag kände inget, men hon kände bara lite, men ja, är nog mer van än hon kanske vet inte, men tar det oftast lugnt o häller inte i mig allt på en o samma gång, inte cider o öl o sådana saker eller gruggar eller något sådant, så, men ja, vet typ när jag känner att det börjar ta över o sådant så, för vill ha koll o inte spy eller att något händer mig.


Ja sen så gick vi tillback o gick runt där, vi fick i oss lite mat o sen så sa vi hej till min syster som jobbade där och en rätt söt kille jobbade där med, han o jag har gått i samma klas i lågstadiet o brukar säga till syrran att hon skulle hälsa till han från mig, heh :P, men ja hehe, han stod lite o kolla på mig heh, såg väl konstig eller ful ut vet inte heh nä men jaja, skit samma heh ;), såg förästen snabbt på fyrverkerierna, men såg bara snabbt för båda var så pissinödiga o ville inte gå på bajamajorna så vi skyndade oss hem hehe :P så lägger till en snabb bild på fyrverkerierna heh<3<3


Ja sen så ja heh, jaja behöver inte komma in på detaljet, men vi var nog trötta för vi bara byte om snabbt o sen la vi oss o sen vet jag inte om jag sommnade direkt eller hur hehe :P men kom iallafall ihåg att vi had sjukt kul o jag var nykter, var bara trött för vaknade dagen innan sjukt tidigt därför, så :P


Ja idag har jag inte gjort så mycket va med kompisen lite sen så blev jag hämtad, sen så ända sedan jag kom hem till lite över fem så höll min farsa o fixa min data, för den hängde sig, så trodde att den va död så trodde jag va tvungen att köpa ny, men gör inget för mig heh, men han fixade den som tur va :),


Det var allt för idag, ha det så bra, kramizz<3

 

Amanda Fondell

 

Timbaktu (lite mörk bara för det va på kvällen, fast jag hade blixt)

 

Fyrverkerierna när vi halvsprang hem heh :P


Ovido - Quiz & Flashcards