sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 27 mars 2012

dagens klipp <3<3

Av Sara - 27 mars 2012 18:46

Tja Tja!!


Hoppas det är bra med er, men mig är det bra, solen lysser och det är lagom varmt, så kan inte må bättre heeh :)


Ja idag började jag vid åtta tiden med att vi skulle samlas som vi gör varje tisdagsmorgon, som jag säkert har skrivit innan, och det är som vanligt med nyheter, sen efter det börjar våra lektioner..


Idag har jag haft SO-ämnen två gånger i rad, sen efter lunchen så blev det engelska, men råka komma för sent idag, men det gjorde nog inte något, eller jag vet inte hehe, hon blev iallafall inte sur, men var i byn i trelleborg med två killar, så ja vi gick runt där o snacka o dem gick in i klädes affärr, eller jag såg JC, och jag bara jag vill in där och halv puttade en av killarna så att vi skulle gå in där, men istället för mig att jag hittade något snyggt så hittade han ena killen skit snygg jacka och en vit långarmad tröja, det var skit snyggt, synd jag inte kom på att fråga om jag kunde fotta han med dem kläderna på, för då hade jag kunnat skrivit idag om dagens outfith för killar, men men, jaja det kommer säkert fler gånger..


Sen efter det så gick vi in i den lite större varuhuset, och jag köpte kaffe, medan pågarna gick in i Intersport och kollade skor, hehe, rätt roligt ändå nu när jag tänker på det hehe..

Ja sen blev det lite pingis och sen in i klassrummet och hade engelska..


Ja jag har med förästen börjat snacka lite mer med en tjej som om det känns som vi kommer bra över, vi har typ samma humor och vi båda gillar Eric Saade.. När vi hade rast så gick vi in på mediateket och vi kollade på en låt med Eric Saade som heter Break Of Dawn, och vi bara gud va snygg han e och så faking sööt hehe, sen kollade vi på andra snygga kända killar hehe, och när vi gjorde det så kom dem två killarna som jag skrev att jag gick till stan/byn med, hehe jaja iallafall så sa jag gud va snygg kropp han har, så sa han ena såhär, men sådan kropp har jag ju inte, då får jag nog börja tränna då heeh, jag bara jaså hehe, men det var roligt och trevligt iallafall..


Nä nu höll jag nästan på att glömma att skriva om en sak, jag fick förästen två nya linnen av min underbara syster, som jag sa en gång att dem vill jag ha, och så hade hon köpt dem till mig, tack värdens bästa syster, jag älskar dig, du är den bästa syster jag har puss puss på dig hehe, nä, men den ena var typ vit med blåa ränder typ som en sjörövare tröja, fast i linne hehe, och den andra var grå och stod på `` YOU AND ME ARE MEANT TO BE´´´, skit snygga, kan jag ha det till sommaren med shorts till det, blir säkert skit snyggt hehe, längar att få ha dem hehe..


 

Grått linne - H&M- 99:-

Vit/blårandigt - H&M 99:-


Ja, nä det får bli allt för den här gången, men ha det bra, kramizz!!<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards