sara-ti-amo

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Sara - 15 mars 2012 17:42

Hejsan alla!!


Tänkte börja med att säga att jag mår inte så jätte bra just idag, Hatar bara vissa folk tex vissa killar som bara lurar en och tror att man kan göra vad som helt här i livet, typ att livet och känslor bara är en slags lek för dem flesta, men hatar det, fattar inte varför dem gör så mot folk o mig med.. Fan vill bara försvinna, vill bara bort från allt, shit, har aldrig känt såhär förut, men tack vare en jävla idiot så fick jag ju min stund att bli sårad och förstörd..


Jaja nä nu skiter vi i det och ska berätta en lite mer roligare sak. Idag så hade vi alla 1:or, dansdag där man skulle dansa tre olika danser, den första var bugg, andra var zumba och tredje var streetdance..


Vi blev indelade i tre grupper och jag kom i grupp 1, skit bra gurpp, trivdes bra, alla snacka med en och sådant så det var nog höjdpukntens ljustste stund för mig och bästa stund innan det blev skit, men men, ja jag fick dansa bugg med skit många olika killar, vissa såg rätt bra ut, vissa var roliga,kunde skämta med en, medan andra bara stod och typ gjode knappt ngt och bara bugga vanligt utan snurr eller något sådant..


Men men,fast det så sa jag till alla jag dansade med, va dukig du var och tack för dansen. Vissa av dem typ presenterade sig och sa deras namn, och en speciell kille som jag kommer ihåg var en kille som hete Jonathan, han började med att presenterade sig och sen han jag typ knappt ta två steg så han bara, allstå shit äntligen någon bra tjej som kan dansa, men han och jag hann knappt dansa så mycket för vi var så många som vi skulle gå igenom och dansa med så, men men, rätt trevligt att någon tycker att man dansar bra, iförsej, andra killar sa med att dem tykte jag dansade bra, men vissa kunde inte vissa snurrar, så då sa jag bara, det gör inget sålänge du buggar vanligt så går det bra för mig..


Ja efter det hade jag svenska, men den var inte så länge, bara typ en tim typ,


ja nä nu får det nog vara slut på skrivandet, är lite trött idag efter dansen och att jag fick gå upp tidigt, brukar inte gå upp så tidigt dem andra dagarna för börjar senare så då sover jag ut och länge..  Ha det så bra kramizz!!


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards