sara-ti-amo

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Sara - 13 mars 2012 17:18

Tja Tja!!


Tänkte skriva lite snabbt vad jag har hitat på idag innan jag ska iväg.

Idag har jag bara haft två olika lektione, SO, och engelska, ganska okej faktiskt, har börjat gilla engelska nu mera med tiden faktiskt. Iallafall i den nya engelsk klassen iallafall, mycket roligare att gå till den, än varit innan, för vi gör mycket mer roligare grajer så att vi elever ska tycka att det är roligare på våran lektion.


Idag var vi faktiskt fyra elever, men jag började ensam först i typ förtio minuter, så det blev mest att snacka lite på engelska för jag var så himla trött, och mitt i min lektion så öppnar två killar från min nya klass o bara hej, sitter du här sara hehe, jag bara, nä inte ni nu igen, ni bara kommer här och stör  mig hela tiden hehe. Dem gillar att jag skämtar med dem.

Det är en härlig klass jag har börjat i, iförsej så var min gamla EL klass var inte så tossig heller, men fick inte den kontakten som jag fick här i min nya klass,  men men, dessa är mer typ framåt och snackar med alla oavsett om man är tjej eller kille, lång,kort, small,krafig, mm, alla snackar med alla och umgås och har roligt med varandra. Men klart viss går ju i gupp, men det är inte så som typ`` du får inte sitta här eller gå med oss´´, utan om man sätter sig ner så är man en av alla typ. Men jag typ umgås med alla, och snackar med alla så jag går o sätter mig lite här och där typ.


Nä höll nästan på att glömma en sak, jag spelade pingis för första gången i mitt liv, eller rättare sagt blev tvungen att spela för en kille bara, jag vill möta dig om jag vinner oki, hehe, jag bara oki, och så vann han, så ja, men det gick skit för mig, men det gjorde inget, dem var snälla och sa, du spelar bra, bättre än lärarna hehe, jag bara jaså tack, heeh, sen innan jag skulle gå för dagen så skulle jag säga hejdå till två killar o ge dem en hejdå kram, han ena bara, du stanna, jag vill möta dig, jaja oki, sa jag, så spelade typ i fem minuter, så han jag spelade med, hans kompis, han bara du spelar såhär, o så tog han tag i min arm och sa, såhär gör man, jag glömde kolla vad han gjorde jag bara oki hehe.

Rätt roligt ändå, jag bara gör jag rätt, är det såhär, han bara nä såhär och så tar han tag i min arm igen hehe, så han jag skulle spela mot, jaja ta det nu försiktigt, det kommer säker gå bättre om hon får spelat lite mer och fler gånger, hehe. Ja..


 

Ja nä nu måste jag faktiskt dra, skulle bara skriva lite innan jag dra, men ha det bra. Kramizz!!




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards