sara-ti-amo

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Sara - 25 mars 2012 19:39

Hejsan!!


Ja då var denna veckan slut igen hehe, ja men det har hänt mycket denna veckan som gått hehe..


Ja idag har jag försökt fixat färdigt mitt rum, e inte helt färdig innu, har bara hunnit ena sidan nu, men blev rätt nöjd med ena sidan, medan den andre är jag lite fundersam över fortfarande, har ju för mycket möbler och inte så stort rum, men ändå rätt stort för att fått in så mycket möbler, men men, jag kommer säkert att fixa till det lite då och då, för jag gör det heeh..


Idag fick jag hem min säng som jag valt ut och morsan o farsan har köpt hehe, tycker det är bra affär hehe, ja och fick en madrass som man köper extra, där finns en i sängen men vill ha lite högre säng så ville ha en högre madrass som man la över den andra sängmadrassen heeh, så ja, och fick ny kudde med av morsan, så har nu tre kuddar i sängen hehe, så kommer eller hoppas att jag kommer sova gott i natt heeh, men är ändå lite nervös heeh, men det går säkert bra..


Ja jag har inte gjort så mycket mer än att försöka röja undan i rummet så att det ser ut som ett rum lite mer än innan, för när jag började med rummet så såg det för hemsk ut, hade saker och grejor över allt, fatta inte hur jag kunnat vara i rummet, men det har gått skit bra iallafall heeh..


Nä det får allt för idag, lägger upp bilder på dem ställena som jag gjort vid på, me ha det bra, Kramizzz!! <3<3


   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards