sara-ti-amo

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Sara - 24 mars 2012 18:20

Tja Tja!!


Förlåt att jag inte skrev igår,men hade mycket så kunde inte eller hann tyvärr inte logga in här snappt och skriva lite.. Har lite mycket idag med, men var bara tvungen idag iallafall att logga in och skriva några rader iallafall innan jag glömer det igen..


Ja idag vaknade jag lagom sent gick upp och när jag kom upp så sa min farsa att han hade snacka med min farfar att han kunde köra hem dem grejerna vi beställt till mitt rum som jag har berättat om att jag håller på att göra, så det blev att ner snappt i duschen och fixa sig för att åak iväg och göra lite ärenden idag, så idag fick jag hem lite till av det jag hade köpt, imorgon så kommer min säng hem, rätt skönt att få sova i min nya säng, och sova ensam i sin egen säng med heeh..


Jag hoppas det blir fint, för har en bild i huvodet så jag vet ungifär hur jag ska möblera om mitt rum, jag är lite nervös hur det kommer bli och om det kanske inte blir som jag tänkt mig, men hoppas och tror nästan att det blir bra, men ändå är jag lite nervös heeh..


Ja det får tyvärr bli allt för den här gången, ha det bra, kramizzz!!


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards