sara-ti-amo

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Sara - 17 mars 2012 14:26

Tja Tja!!


Ja var man här igen och tänkte skriva några rader idag med, för hinner inte ikväll, ska ha folk här då..

Ja idag har jag bakat mitt egna resept på sockerkaka, och Cheesecake (fryst), två stycken för min är tydligen god, hehe, så ja..


Vaknade till i morse att bli väkt av morsan som sa att jag var tvungen att gå upp för någon skulle komma och köpa min säng idag, så jag bara jaha okej, så jag får se var jag får sova ikväll hehe. jaja det är inte det största problemet, Ja iallafall så fick gå upp, gå ner i duschen snabbt som bara den och fixa mig och sådan.. Sen så när dem kom så satt jag och åt frukust, helt nyvaken, osminkad och allt, ville knappt inte vända på huvodet för man ser inte precis så söt ut när man vaknat, tycker iallafall jag att jag inte är hehe, men var tvungen att säga iallafall hej, så jag vände huvodet snabbt och sa hej, sen vände jag tillbacka huvodet och halvsov vid köksborde hehe och åt min frukust hehe..

PS:mer text under bilden, ville bara vissa en bild på min sockerkaka jag gjorde för ett tag sedan, inte den som jag gjorde idag!!


får tyvärr ta denna bilden på min sockerkaka, bakade igentligen den till min kusin när hon döptes, men den ser annars ut så fast utan nalle

Sen blev det att sätta igång med bakningen och fixa till ikväll med allt..


Nä tänkte berätta en sak nu, såhär ligger det till, har haft nu kontakt med en kille ett tag nu, har inte berättat för någon om min lite hemliga killekompis, eller vi kanske är mer än så thihi, jo han följer min blogg och det är väldigt gulligt av dig, och han undrade när jag skulle skriva om han, så satt precis här och tänkte på han, och kom på att jag hade lovat att jag skulle skriva om han lite nu, så nu har jag gjort det du..

Han är värdens gulligaste,snällaste och bara så underbar kille som gör att jag mår bra, och om jag mår dåligt så finns han där för mig, bara jag får snacka med han så mår jag bara redan bättre än annars.. Du är mitt allt, tack för du finns i mitt hjärat och i mitt liv.. PUSS & KRAM!!


Ja det får bli allt för den här gången, Måste dra nu, ska fixa sig innan folket kommer ikväll.. Ha det bra, kramizzz!!

När jag var på hockey match mella Malmö redhawks-Rögle så var Måns Zelmerlöw på besök och hade allsång med Malmö Klacken heeh, tänkte att jag måste bara lägga upp den heeh<3<3<



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards