sara-ti-amo

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Sara - 28 mars 2012 17:22

Hejsan!!


Ja idag blir det inte lika mycket att skriva idag som igår, det går lite upp och ner med skrivandet, ibland så bara jag skriver på som bara den, medan andra dagar så skriver jag inte så mycket, men det är med lite vad som hänt och gjort för något, har jag bara haft typ en eller två lektioner så har man inte lika mycket om att skriva än när man har fler lektioner..


Ja idag började min dag inte så himla bra, dagen började med att jag råkade försova mig, för jag hade glömmt och ställa om min andra mobil som jag har som ringklocka, så hade den på vintertid, men som tur så vaknade jag till och det var ju bra, men det blev att typ göra sig fort färdig till skolan, kom till skolan helt osminkad och helt yrvaken såg nästan ut som jag gått upp och bara tagit på mig kläder och sprang till bussen, men inte riktigt men nästan så var det för var tvungen att ta tjugo i bussen för tio över bussen hade redan gått hehe, så ja det började ju bra.


Sen när jag kom till skolan så var inte min matte lärare så himla glad, jag bara förlåt att jag kom försent, han bara hmm ja oki, heeh,shit, det var lång tid sedan jag försov mig, men jaja kom iallafall till skolan och var iallafall inte med om en olycka som min kompis såg, hon åkte bussen (samma buss som jag), men där hade tydligen hänt en olycka vid vägen till skolan, så när jag hörde det av en som jag brukar snacka med på bussen så berättade hon det, jag bara shit, stakare..


Nä nu får jag ju komma till skott och skriva vad jag gjort ida, och ja det är inte så himla mycket, hade matematik i morse, sen lunch och gick o åt med en kompis, och sen efter det så blev det svenska sen var det slut för dagen.. hehe, ja det var inte så mycket mer än det hehe

Ja, nä det var allt för idag hehe, ha det bra, kramizz!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards