sara-ti-amo

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Sara - 18 mars 2012 17:44

Tja Tja!!


Idag vaknade jag sent, så när jag vaknade så blev det vanliga, att gå upp och göra sig iordning och sen äta frukost och sen vid typ halv ett tiden så åkre jag o farsan o min syrran in till Entré för jag skulle köpa en tröja, glömde köpa den sist jag var där inne och köpte mina blåa jeans och lite annat smått och gott heeh..


Min syrra hittade ett par skit snygga öronhänge, hon bara gud va snygga öron hänge, jag bara, vill du ha dem, hon bara ja visst, så när vi kom fram så sa hon i kassan att man fick tre par öronhänge för 80:-, och så fick man ett nagelkal till, men ingen av oss använder det så vi bara nä detta räcker hehe..

Käner mig som värdens bästa lilla syster som köper grajor till min älskade syrra. Men vi är så tajta att vi brukar köpa lite grajot till varandra, ibland kan hon komma hem från ett ställe och bara kännt att detta vill jag ge min lilla syrra hehe. så ja heeh..


Sen efter jag var färdignär så tänkte min farsa att vi åker in om till farmor och farfar för att hälsa på dem för dem har varit i sälen i en vecka, så vi tänkte åka hem till dem, snacka lite skit och drika kaffe och sånt.. Men när vi kom så var dem inte hemma, så vi jaja, vi hade ju inte bestämmt något, dem kanske är iväg och handlar eller något annat.

Men sen nu på kvällen så ringde dem hem och vi fick reda på att dem hade varit på sjukhuset sedan halv åtta i morse, för att min farfar hade krockat i backen i sälen med en annan så han fick åka direkt till sjukhuset efter dem kommit hem, så ja..  Värkade att det ändå inte var så jätte farligt eller något jätte allvarligt iallafall..


Har sett den serien som dem visar på reklam på svt som heter: 15 Det är mitt liv, den handlar om ungdomar om olika saker, tex ungdomar som driker, ingen utväg ( den handlar om en kille som hamnar i ett gäng där dem är kriminella och sådant och så blir det strull, han killen klarar sig från polisen, men inte dem som såkallar äger han, utan han får det för jävligt), ja typ. Rätt intressant men ändå rätt hemkst ändå..


Ja nä nu måste jag fixa lite för morgondagen, så ja det var allt för den här gånge. ha det kramizz!!


 Här är tröjan jag köpte idag, den storleken jag köpte den i var S, men den var lite stor, hade viljat ha den i XS, men den minsta storleken var S, så köpten den ändå, rätt skönt när den är lite stor och inte sitter för tajt heller, inte så snyggt på allt!! <3<3

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards