sara-ti-amo

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Sara - 20 mars 2012 16:48

Tja tja!!


Idag började jag klockan åtta, och det märker jag att jag nog inte van vid det,för är skit trött idag för jag börjar annars lite senare och få sova ut lite mer än jag får göra på Tisdagar.. Ja iallafall började idag  vid åtta som jag skrev innan, med att kolla på nyheter, skit tråkigt som vanligt, men det var en sak som dem sa om, och det var om nyföddabarn, att om dem födds kraftiga så kan det bli att dem blir kraftiga som vuxna och äldre barn, och speciellt tjejer, men jag vet inte om det kan vara sant. Men ja jag vet ju inte, var ändå lite så att man tänkte hur man själv var och under åren, men ja det ska vi inte gå in på så mycket hehe..


jaja efter nyheterna så blev det SO två gånger i rad, först bara en tim lektion sen rasti halv timme, sen på med so igen i en och halv timme, sen blev det lunch.. Jag gick faktiskt och åt idag, brukar inte vara hungrig och inte lust att gå och käka, men ja hörde med två killar som jag börjat snacka rätt mycket med om jag kunde följa med dem och äta och dem bara ja visst heeh, så ja..


Sen efter lunchen så blev det att man spelade lite pingis med pågarna, och jag är inte så jätte bra på pingis, men jag spelade lite med en tjej som med går där och vi börjat prata lite, men inte lika mycket som med vissa killar, men iallafall, jag vann över henne men förlorade över en kille, men jag har vunnit vissa gånger mot vissa killar, antingen är dem för snälla mot mig, allstå spelar ett snällt spel, medan jag spelar ett lite mer tuffare spel, hehe


Effter ett tag så var jag tvungen att fråga en av killarna vad klockan var och han bara den är kvart över tolv, jag bara du skojar, han bara nä, jag bara shit jag började för typ en kvart sedan varför sa du inget, han bara jag visste inte när du började och sedan trodde jag att du skulle börja samtidigt som oss.

Så jag fick springa eller snarare gick in till Engelskan och där satt min engelsklärare, och såg inte så jätte glad ut precis, jag bara oj, förlåt så mycket att jag är försedan, men fastnade vid pingis-spelandet, hon bara, oki, sen så ja.. hehe


så jag hade typ engelska i typ halv timme sen så frågade jag läraren när jag skulle sluta, och hon bara, du kan får välja det själv, jag bara e det okej om jag slutar nu, hon bara jaja oki, men då får du ta med jobbet hem och göra det där hehe, jag bara ja klart jag ska göra det.. hehe..


Så jag fick gå kvart i ett, och sen så såg jag han ena killen som jag gick och åt med så såg han att jag slutade, för jag sa att jag skulle sluta halv två, så han bara, har du fått sluta redan hehe, jag bara ja skit skönt hehe, så sa hejdå till killarna och fick springa som bara den till bussen och hann precis med bussen innan den drog hem..


Ja det får bli allt för idag. ha det bra. kramizzzar!!


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards