sara-ti-amo

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Sara - 22 mars 2012 19:25

Hejsan!!


Idag har jag och varit och besökt HA-linjen (handel), och började klockan åtta, började igentligen kvart i elva, men bara för jag var på studiebesök så fick jag förja efter deras schema..


Ja jag har inte gjort så mycket idag på handel linjen, förutom varit med på deras lektioner, men jag behövde inte göra något, fick en bok jag kunde kolla igenom och se vad det är för olika änmen inom det, rätt intressant faktiskt, men rätt mycket att hålla med koll på,men det är ju som vilket program man än väljer så..


Ja jag var förästen model idag när jag var på handelsprogramet, där var en kille som inte hade någon att göra detta jobbet med, för han skulle fota något för han hade något, ja kommer inte på det nu, eller jo, tema, så ja frågade läraren om jag ville ställa upp som modell/staist, så jag bara ja visst kan jag göra det.. så ja jag blev fotad och det är det värsta jag vet är att bli fotad, och speciellt när man vet att han ska vissa upp det för hans klass och lärare, då blir man ännu nervösare heeh, men det gick bra iallafall hehe..


Ja jag har inte gjort så mycket mer än det idag, bara ätigt lunch idag med några från min nya klass och spelat lite pingis med dem med och lyssnade på musik med han killen, vad heter han nu, ja jag kommer inte på det nu, men men, lyssnade på musik och spelade pingis med pågarna, hade ganska trevligt, eller hade skit roligt heeh, skrattade hela tiden, vet inte varför med bara blev så hehe..


Ja nä det får bli allt för idag, måste dra ner i duschen, tänkte jag skulle skriva några rader innan jag hoppar in i duschen och ska med fixa lite till imorn med.. ha det bra kramizzz!!


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards