sara-ti-amo

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Sara - 16 mars 2012 17:14

   Hej hej!!


Ja detta inlägget blir nog inte så långt för började sent och slutade tidgt idag så har inte gjort så mkt.


Började idag klockan tio och trodde jag skulle ha so, men tydligen skulle hela klassen och några andra se på en film som dem redan hade börjat att se på innan jag kom till skolan.


Träffade en kille som går i min nya klass och hörde inte först allt han sa, för han pratar både lite tyst och väldigt fort, så hörde bara något med film och att dem såg på den längt bort, den sista dörre, så jag bara, vad handlar den om, ja så berättade han det, men jag fortsatte och satt där jag satt och tyckte det var konstigt att inga folk var där, typ var har alla folket tagit vägen, men så ser två lärare att jag sitter och frågar vem jag väntar på, jag vänta att få börja min lektion men läraren, vet inte vad han heter hehe, ja så dem bara dem ser på film där borta så du kan gå bort där, så när jag kommer ditt så stor två andra killar, den ena har jag snackat med förr, medan den andra har jag inte sett så mycket av..


Ja så jag stack in mitt huvod i klassrummet och kollade, men där satt bara han killen som berättade om filmen, så sa jag till han, jaså sitter du här nu hehe, så när jag skulle sätta mig så satte jag mig bakom han, och då sa han att den platsen är upptagen, jaså var kan jag sitta då, han bara vet inte, alla är upptagna förutom den brevid mig, hehe så jag bara, oki men då sätter jag mig här, hehe, tror att han ville att jag skulle sitta där, för han sa inte till dem andra som satte sig där jag skulle sätta mig igentligen att säga att den platsen var upptagen hehe..


Vi fick med popcorn, rätt schyst, men inget att drika, lite tråkigt, jag frågade han ena killen varför han inte ville ha popcorn, så sa han något att han blir dålig i magen eller något sådan om man äter det innan han fått riktigt mat i magen, eller något sådan, så jag och han typ började asgarvade hehe hade skrit svårt att sluta skratta så varje gång jag råkade kolla på han eller han skulle säga något till mig så började jag skratta, vet inte varför, fan va taskig jag va, gud va dåligt jag mådde, men jag sa förlåt och han verkade inte ta imot sig det precis..


Jag kan tyvärr inte berätta så mycket om filmen för jag kom in mitten av filmen så fattade inte handligen riktigt, men frågade han killen som jag satt brevid vad det hade hänt innan och han berättade men fattade ändå inte hans förklaring precis hehe..


Sen slutade jag så jag tänkte att jag sätter mig här, alltså utanför är där ett bord med bänkar typ så satte mig där, så frågade han killen jag satt brevid om jag inte skulle äta, jag bara nä, pallar inte, så han o hans kompis gick till matsalen.. Men när jag satt där ensam så tänkte jag, nä jag pallar inte sitta här o inte göra något, så jag gick till matsalen och fick tag i han killen och frågade om jag kunde sitta o äta med hans kompisar, han bara, självklart, varför skulle du inte det, kom häng med mig här hehe, sen så sa han, du vet han killen som du känner som går på svetts, han kommer hit här och äter med oss, jag bara oki, han fattade nog att jag inte visste vem det var, men när jag spg han så sa han, det är han, han vet du väl vem det är, jag bara jaså e det ha, ja klart jag vet det hehe..


Sen blev klockan tio i, och var tvungen att springa till bussen, så sa han kille, stakare, nu får du sitta länge på bussen hehe, för dem vet vad jag är från så jag bara ja tyvärr är det så här i livet hehe..


Nä det får räcka för idag, ska inte göra något idag, mår inte så himla bra idag, huvodvärk, och illmående, så ja, tänkte gå och villa lite i sängen och se om det hjälper.. Ha det bra kramizz!!!


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards