sara-ti-amo

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Sara - 19 mars 2012 19:21

Hejsan!!


Ja då var det tid igen att skriva några rader här..


Ja kommer inte skriva så mycket idag, för har inte hittat på så mycket idag.. Jag hade bara två lektioner idag och jag började tio idag och började dagens första lektion med Engelska, ensam elev idag, lite konsigt att vara ensam i ett hel klassrum helt ensam med läraren, men men, rätt skönt ändå faktiskt..


Sen efter det var det först lunch och sen idrott, så ja det har inte varit så mycket mer idag, rätt skön och lugn dag idag..


Satt här precis och tänkte på att jag kanske ska tatuera mig, kanske in mitt namn på armen och kanske ha mitt stjärntecke (skorpion), vid handleden på höger handled, men ja jag får se om jag vågar det och får göra det när jag blivit 18,blir det snart så.. Syrran har ju sagt att hon ska köpa typ som ett presentkort på det tattoo stället hon blivit tatuerad flera gånger.. Hon tycker han som har det är rikigt dukigt, så vågar nog gå till han för hon har gått där så många gånger heeh.. Men j< får se när jag blivit myndig till att göra det och se om jag sen vågar, hoppas det iallafall hehe..


Ja det får tyvärr bli allt för idag, blev inte så mycket men tänkte jag ska lägga upp ett klipp idag istället för bild, det blir tyvärr en video på söta Eric Saade med låten Hotter then fire, fast denna här bättre än orginalsången. det var allt för idag, ha det bra. kamizz!!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards