sara-ti-amo

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Sara - 21 mars 2012 17:42

Hej hej!!


Ja då var det Onsdag igen, tycker att dagarna ändå går rätt fort, fast man tycker det går både fort och långsamt..


Jaja iallafall, idag började jag lite över nio, och staratade med dagens lektion som var Matematik, rätt tråkigt, iallafall med den nya läraren på min gamla skola.. Tycker han är lite halv läskig, typ hehe,vet inte varför men han beter sig konsigt ju än första gångerna jag började där,saknade lite min gammla lärare fast han var en idiot som typ frös ut mig bara för jag var ensam tjej med 33 killar, så då måste han nya matteläraren vara lite halv läskig heeh, jaja slut snackat om lärarna,


Hade sen efter det matte igen med en annan matte lärare, som är mycket bättre och han förklarar mycket lättare och gör det så att jag förstår lättare, för jag är inget matte skini precis, så han typ tar det i min takt om man kan förklara det så, ja, sen efter det så var det lunch och gick och åt med en kompis som jag brukar äta med när jag är på den andra skolan, och efter vi ätit eller hon ätigt så satte vi oss och snacka lite om killar och lite om dem nya klass kompisarna som jag kommit skit bra överens med..


Ja sen blev klockan tolv och jag hade börjat, jag är skit dålig på att passa tider, vet inte varför, men jag är iallafall bättre nu än jag varit innan iallafall, jaja strunt i det heeh, ja så hade svenska och skulle se på en film, hann knappt komma in genom dörre och dem flesta bara: Hej sara!!!! hehe, jag bara e hej hehe, sen fick man sluta för dagen..


Jag är lite avis eller inte avis utan mer lite arg, eller jag vet inte, men iallafall i min nya klass, iallafall idag, för hela min klass var lediga förutom jag för jag går på två olika skolor, och så var jag på den andra skolan idag för hade alla mina lektioner där idag, för vissa killar bara frågade mig igår, ska du vara här eller på  den andra skolan imorn, jag bara på den andra skolan, oki, vi är i allafall lediga alla som går i denna klassen, så jag bara nää du skojar, jag vill me vara ledig imorn (/idag onsd), så blev kanske inte avis, men lite surt att hela sin klass får vara ledig, medan jag får gå i skolan.. Men så sa han ena killen jag fått rätt bra kontakt med i min nya klass, men du där finns annars något som heter skolka, hehe, jag bara ja jag vet, hehe, sen bara inga fler kommentarer på den biten hehe..


nä det får bli allt för idag ha det bra kramizzz!! <3<3


 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards