sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2012

fixa för imorgon <3<3

Av Sara - 15 augusti 2012 16:04

Hej Hej!!


Ja vad han man hittat på idag, det är en bra fråga heh, nää men heh, vaknade rätt lagom gick upp åt frukust o sen blev det ner till byn och fixa lite till imorgon, hem och sen började jag fixa lite med maten till imorgon, ja och nu sitter jag här så, så mycket har jag inte gjort, men tiden har gått som bara den, fattar inte vad tiden tar vägen, shit allstå, tänk snart börjar man skolan igen, var har mitt lov tagti vägen typ heh, nä men känns inte länge man har haft sommarlov, men jaja, skönt att komma igång igen med allt, träffa folket o kompisarna och sådant, men jajaj heh


Detta får tyvärr bli llt för idag, ikväll får jag se vad jag hittar på, blir kanske att fixa mer, vet ju inte, får höra med morsan heh, ha det så bra, kramizzz<3<3 tar en bild från när jag målade, så får ni se hur jag arbetar heh ;P

 


 
 
Ingen bild

Jessica

16 augusti 2012 20:21

Ser bra ut! :D du blir nog en duktig målare :P får anlita dig i framtiden ;) kram på dig <3 <3

Sara

17 augusti 2012 18:52

Tack så mycket!:D, ja det får du göra hehe, hjälper gärna dig ;), kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards