sara-ti-amo

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Sara - 13 augusti 2012 19:23

Hejsan!!



Idag har jag inte gjort så himla mycket, har tagit det ganska lugnt, vi skulle egentligen iväg, men blev inte så, kom något annat i mellan, men det gör inget för min del för jag har varit sjukt trött o tror jag håller på att åka på något skit nu, men jaja, hoppas jag blir bättre innan skolan börjar ;P,


Idag har jag bara tagit det lugnt o slappat, eller inte helt, var lite i byn för att skriva in sig till lägenhet. trodde jag var in skriven men var nog inte det, så fick hem papper, så får se när det blir att man tar tag i det med heh ;P, jaja heh, sen så har jag bara slöta o kollat på film, har sett två stycken en gammal film, och en nyare film för mig iallafall den heter `NEVER BACK DOWN´, den var rätt okej, men en väldigt hur ska jag uttrycka det heh, typ lite farlig, där är väldigt mycket slagsmål och bråk och ja, blod o sådana saker, kan lägga upp trailern om ni vill se hur det verkar, men jag tycket den var rätt okkej, men jag känner bara så när den var slut att jag ville se tvåan med, typ om den fortsätter som den nästan slutade eller det är helt annat kanske, men ja får se om jag kan hitta den så jag kan få se den heh, men det blir inte idag, men en dag innan skolstart blir det nog :)), han Jack ser riktigt bra ut ( sean Faris)


Ja har med förrästen varit på resturang med familjen idag, sjukt trevligt o roligt, min farsa o han som jobbar där vi åt dem brukar skoja med varandra så heh, ja så jag är ju inte så stor i maten, så skulle vi beställa mat så jag bara, har ni inga barnsmenyer heh, så han som hade det han bara barn så gick han och sen så kom han tillbaka och sa detta får alla barn heh och det var en klubba och vem sitter inte bordet bredvis, jo en kille från min el klass hehe roligt att veta att bli klassad som ett barn heh, men jaja skit samma, jag fick ju klubba inte han så heh ;P


Nä det får bli allt för idag, ha det så bra kramizzz<3<3



Ovido - Quiz & Flashcards