sara-ti-amo

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Sara - 19 augusti 2012 18:48

Hejsan!!


Asså shit, gud, ja vilka fler ord kan man säga hur jag tycker tiden går, shit, den går som bara den, har kanppt gjort mig färdig till skolstar innu, fast jag har sprugit upp och ner för att fixa och ännu är jag inte klar, allstå hur kan tiden bara gå så himla fort heh jaja, men var iallafall tvungen att ta ett break från det och skriva i bloggen och andra ställen, har precis fått i mig lite mat, var inte så hungirg, men jaja, fick iallafall i mig lite mat,


Idag har jag träffat en kompis, vi träffades och gick till MC och åt och gud va varmt det är och har varit ute idag, riktigt sjukt varmt, kändes nästan som man var i utlandet, guda varnt är det här iallafall, shit, hoppas ni med har bra väder där ni befinner er ;)), sen drog vi in på ett klädställe som la nästan precis mitt i mot MC, så vi gick in där och kollade lite, sen gick vi hem till henne för vi var så himla varma, och skönt va det när vi kom in i lite kyligare ställe :)


Ja vad mer jag har jag gjort, ja inte mer än det jag har skrivit typ, har inte ens hunnit sola och bada fast jag skulle vilja göra det den sista sommarlovsdagen, men men, hade ju lovat att träffa en kompis, så gör ju det jag lovar, men jaja kompisar och skolan kommer ju alltid i första hand, sen så kan jag göra vad jag vill senare,

Ja det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizzz<3 såhär vill jag ha det heh :P lung och ro och bara sola och inte tänka på att göra så mycket, men nu är det tyvärr slut med det, nu börjas allt igen <3<3

   


Ovido - Quiz & Flashcards