sara-ti-amo

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Sara - 8 augusti 2012 12:24

Hej Hej!!


Ja då var dags med körningen igen idag, gud vad jag är trött idag igen heh :P, gick upp lite efter sju och fixade mig sen blev det ut och köra fast bara en timme, sen blev det till skolan o plugga, usch, var inte alls berädd på att jag skulle plugga, så man är lite seg o trött i huvodet nu efter både ha lagt sig väldigt sen igårkväll (dumt av mig) och sen var tvungen att gå upp vid sju för att köra och sen efter det blev det typ suprice med att plugga lite, för att få in något i hjärnan så ja heh, vet inte om där kom in så mycket, men hoppas verkligen det, för satt ju en timme med det så :P


Ja nu har ja nästan precis kommit hem från stan, har varit iväg med farsan o morsan för dem hämtade mig vid skolan så åkte in i dem skulle ha något heh, ja så nu har man nästan precis kommit hem och ska snart hoppa in i duschen för ska ta tåget till Ystad och så får man se vad som händer där, men det blir säkert något roligt hehe, sen ikväll vet jag inte, får se hur länge vi är i Ystad så heh :P


Ja så detta får bli allt för idag, ha det så bra, kramizzz<3<3 denna bilden tycker jag passar mig idag, såhär känner jag mig heh, en bild från semestern med, tidigt på morgonen heh :P; ps, är inte sminkad heh :P

 


Ovido - Quiz & Flashcards