sara-ti-amo

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Sara - 6 augusti 2012 16:22

Hejsan!!


Gud va jag är trött idag, men inte så konsigt, var tvungen att gå upp vid sju tiden för att sen bli hämtad vid åtta tiden, det var inte alls roligt när klockan ringde, kändes lite som det var dags att börja skolan igen, usch nä vill ha fler veckor till lov, men ja kan ju inte få det tyvärr, fast det hade varit sjukt skönt, men kan vara lugn innu börjar inte förren om två veckor, men sen så får man bita ihop och gå upp till skolan heh,


Men det var inte för att förbereda mig för skolstart jag gick upp tidigt utan för skulle upp och köra idag, har inte kört på rätt länge så man kände att man var lite vingrostig, men det gick bra till slut, men det tar sin lilla tid innan man kan allting, man får ha tålamod, så, men det går mot bättringsvägar iallafall, så det är ju riktigt bra och känns med bra.


Sen har jag inte gjort så himla mycket mer idag, tiden har bara gått som bara den, tycket det inte var så länge sedan vi kom hem, men men,kanske jag som är för trött o tänker inte på det heh


Jaja, det får bli allt för idag,fortsätter att lägga upp bilder från semestern, tänkte ta den när man ligger o gassar i solen heh, ha det så bra, kramizz<3<3

 


Ovido - Quiz & Flashcards