sara-ti-amo

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Sara - 9 augusti 2012 21:16

Tja Tja!!


Tyvärr blev bloggen lite sen idag, men har haft rätt fullt upp eller varit iväg rätt mycket så därför, dagen började med att jag var tvungen att gå upp typ lite över åtta, för skulle träffa en gammal ridkompis, vi var väldigt tajta förut, men så råkade vi tappa kontakten bara för tror det var för hennes kompis o jag kom inte riktigt överens fast vi inte träffats eller något sådan, men men, jaja, skit samma, jaja så träffa henne vid tio, sen så var vi till lite över tre sen hem och byta om och sen ner till frissan och bli fin sen så  rinde min kompis, roligt att höra från henne ;), ja sen fastanade jag här vid datan, ja så ja heh,


ja det får bli allt för idag, kommer inte på mer att skriva så det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizz<3<3 tar en bild när jag spelar minigolf heh, :P

 


Ovido - Quiz & Flashcards