sara-ti-amo

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Sara - 17 augusti 2012 18:52

Hejsan!!


Idag har jag inte gjort så mycket, men är lite trött o seg i kroppen, har knappt sovit inatt, vet inte varför, men mådde inte så jätte bra igår när jag skulle lägga mig inatt heh, men mår bättre, men är fortfarande trött o seg i huvodet o kroppen o har med huvodvärk så heh, hoppas det är bättre med er och ni har det bra ;P


Idag har jag varit på Malmö Festivalen med familjen, rätt okej var det, var kanske inte på toppenhuör, men det gick och vi kom både dit och hem utan att jag skulle må sämre så det var ju bra, var nära på att åka karusell med syrran, den värsta karusellen som fanns heh, men jag sa nej och gick till sådan grejor man kunde vinna andra saker tex, chocklad, gosedjur mm heh


Just det, höll ju nästan på att glömde att man har tattat sig (gjort tattoering) heh,

ja det fåt bli allt för idag, ha det så bra, kramizz<3<3lägger upp en bild från igår när jag badade i havet, är egentligen en kycklig, men detta blev det snabbdopp heh ;P

 


Ovido - Quiz & Flashcards