sara-ti-amo

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Sara - 25 augusti 2012 19:29

Hej!!


Idag är jag ganska trött, vet inte varför, kanske för jag är lite sjuk forrfarande, men hoppas det snart är borta så jag kan vara pigg igen heh :P


Idag har jag först varit med morsan o farsan i byn och gick runt där för dem hade något där nere, vissa visade sina bilar/motorcyklar och mopeder (allstå gammla modeller), så ja, heh hittade en jag gillade, men den var inte så gammal och sen var det lite mer åt raggarbil typ heh, och mer en kill bil hehe men rätt fin ändå tycket jag :) heh


Sen blev det hem och sen åkte jag till en kompis och har varit där sedan nästan tills nu, har fått i mig lite mat, men trodde jag skulle vara hungrigare, men nopp, men fick iallafall i mig lite så heh :)


Ja det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizz<3<3

 



Ovido - Quiz & Flashcards