sara-ti-amo

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Sara - 16 augusti 2012 19:32

Tja Tja!!


Ja då har man nästan precis kommit hem från en trevlig tur lite här och där, vi har åkt till lite olika ställen, först blev det att vi åkte upp till simreshamn och gick runt i staden och kollade lite här och där, sen åkte vi vidare till österlen (ligger i simreshamn men bara en liten bit ifrån) och stanna till vid en plats där man kunde äta och bakom oss så hade vi havet och solen steckte på oss, hur gött och skönt som helst, sen efter det så blev det att vi gick ner till stranden och badadei havet, sjukt kallt var det, men ändå så hoppade jag i tre gånger, men jag sprang snabbare upp än neråt hehe och blev lite sola med heh,

Enligt min syrra och två andra som var med oss, så hittade dem en pojkvän till mig som jag kunde ha heh, men nja vet inte heh, skönt med att vara singel, heh nä men han hade tydligen kollat på mig o sådant, men jaja gör inget, vet redan att jag är ful så heh, nä men ja heh ;P

Ja sen så åkte vi till en hamn där dem hade glass och sådant, så det blev glass för alla förrutom mig, för är ju sådan laktos så kan inte äta glass, hade ju piller med mig, men var för sent, skulle ha tagit dem redan innan jag hoppade i och bada så den skulle hunnit och värka, tar ett tag så, men jaja gör ingenting, var ändå inte sugen på glass, men sjukt mysigt ställe var det ;P,


sen åkte vi innan vi åkte hem in om till tomelilla, och där hittade jag sjukt fräcka skrivblock o till matematikblock med, sjukt häftiga, sen blev det att åka hem..


Nä måste ner nu, vi ska äta och sådan,ska ha kräftskiva nu, så nu har vi/man gjort vid sig och snyggat till sig lite iallafall heh, men det ska bli trevligt o sjukt gott, så detta får bli allt för idag, får se om jag lägger upp någon bild från idag, för blev inte jätte nöjd med bilderna på mig men ja får se, ha det så bra,kramizzz<3<3

 


Ovido - Quiz & Flashcards