sara-ti-amo

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Sara - 18 augusti 2012 18:41

Hejsan!!


Ja då var det löradg och snart är det måndag och då börjars det igen med allt, med skola och gå upp tidigt och sådant. Ska bli både roligt som bara den, men vill sova tills jag vaknar heh, men jaja har gjort det nu ett par dagar så :P


Ja idag har jag inte gjort så mycket, har varit i byn och fixat det sista till skolstart och sådant, så nu är jag redo att börja skolan igen heh :P

Ja sen har jag inte gjort så mycket fast tiden har gått som bara den, eller jo förrästen åkte med farsan ner till anderslövs marknad och där hittade jag en film jag och min kompis såg på bio, den heter The twilight saga, breaking dawn part 1, part två kommer i november, så, då ska jag absolute se den, länktar som bara den :)


Nä det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizzz<3<3 lägger upp en bild på mig när vi åkte hem från österlen heh :P

 




Ovido - Quiz & Flashcards