sara-ti-amo

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Sara - 4 augusti 2012 18:55

Tja Tja!!


Ja då var man här igen och det är dags att skriva lite grann idag igen, lika roligt varje gång, tycker jag :),


Idag har jag varit hos frissan och färgat håret, det blev invävning med blond färg och mitt egna bruna hår, det bler riktigt bra, blev väldigt nöjd med det, men det är lite ljust som jag har där framme bara för jag har själv färgat det med blodt lugg en gång innan och haft mitt bruna hår, så det andra blonda som har blivit invävt i mitt bruna hår är inte lika blont, men jaja, kan inte få allt, men det gör inget, blev rädd nöjd ändå så kan inte klaga så heh :P



sen efter det blev det hem o byta om till lite minder kläder heh för gud va varmt det har varit idag så det blev shorts o den orange spets t-shirten bara, inget under heh, riktigt härligt, ja sen åkte vi till gisslövs marknad och där hittade jag en skit fin tröja, typ en stickad tröja fast med amerikanska flaggan på hela tröjan, men min syster sa att den är inte det äka märket eller inte märket utan den är inte det äkta något heh fatta inte vad hon menade med jaja, köpte inte den iallafall,men köpte nya band, till armarna, gör alltid det där när jag är där, lite som en tradition heh, iallafall det blev ett blott med inflättat silverband och ett svart o vitt invävda tillsammans, sjukt fina var dem iallafall hehe


Nä det får bli allt för idag, tänkte lägga upp en bild på mig från semestern och en video, med Justin Bieber, är själv inget fan av hans musik, men denna videon var riktigt bra o jag gillade den starkt, så lägger först upp en bild, sen under där så kommer hans nyaste låt AS LONG AS YOU LOVE ME, heter den heh :P

ha det så bra, kramizzz<3<3

 

Ovido - Quiz & Flashcards