sara-ti-amo

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Sara - 5 augusti 2012 16:25

Hej Hej!!


Idag vaknade jag lite över elva, fixade mig o åt frukust sen skulle jag ut o fixa lite o hjäla farsan med att måla lite grejor i vår tädgården som var typ planket, möbler, och andra gejor o trappan o massa annat, men hann inte göra så mycket för det började blåsa upp som bara den och han sa att jag kunde göra så mycket jag ville, sen kunde jag gå in o värma mig eller sitta lite vid dator o gå ut och fortsätta senare, så det blir väl att gå ut snart igen o fortsätta med jobbet igen,hehe, men det är sjukt roligt iallafall, vi har med rätt stor trädgård och rätt mycket utemöbler som ska fixas o sen finns där lite ställen som ska fixas o snyggas till, så ja, man har lite att göra nu dessa dagarna man är ledig <<3<3


Ikväll vet jag inte vad som händer, så se vad kvällen har att erbjuda, men ja är inte på sådan toppen humör heller, är rätt trött i kroppen o nysser mycket, så håller nog på att bli förkyld eller något, men ja, bara jag blir frisk tills jag börjar skolan igen, men gör ja nog heh,


jaja det blir allt för idag, ha det så bra, kramizzz<3<3

 



Ovido - Quiz & Flashcards