sara-ti-amo

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Sara - 3 augusti 2012 18:49

Heeejjjjj!!


Nu är jag äntligen tillbaka med skirveriett igen heh, gud vad jag har saknat att få skriva i bloggen, men nu så är jag tillbaka, hoppas ni inte har glömt bort mig innu dessa fyra dagarna <3<3


Jag har haft det sjukt bra o sjukt trevligt o roligt där uppe i Bleckinge, vill verkligen komma tillbaka fler gånger, men kanske inte på samma ställe, fast där var sjut bra o gilla det starkt, men jag är sådan att jag gillar att upptäcka nya ställen o saker heh, tycker det är roligt o intressant för  då kan man typ kanske recomendera olika ställen och sådana saker :P



Vi har fotat som bara den och nu har jag fått över bilderna från min mobilkamera och där var 98 bilder om man ska vara exakt hehe.

Vi har badat, eller inte jag, för solade mest,varit på resturang heh, golfat heh, ja vad mer har vi gjort, shoppat som bara den har jag gjort iallafall heh, ja och massa andra saker, kommer inte på allt just nu, men lite av detta iallafall :P


kommer lägga upp bilder på kläderna jag köpte, sen dem andra inläggen jag kommer göra så lägger jag upp lite bilder från resan så får ni se hur vi har haft det o gjort, lite kom med heh :P


Glämde förrästen att skiva att en av vågra grannar, så var där en familj och i den familjen fanns en kille, han såg rätt okej ut, heh, så klart man gjorde sig lite fin när man skulle ut hehe, men istället så var där andra killa som kollade på mig heh, jaja gör inget heh:P, han och poolkillen såg rätt okej ut, men han ena kom från ett land (vet inte vilket), men men han pratade engelska så det var ju tråkigt så man kunde ju inte flörta in sig till poolkillen, och grannkillen hn pratade mellan engelsk o danskt språk heh :P

Det får bli allt för idag, kommer lägga upp bildern på kläderna jag köpte och låt med en video, så när ni rullar ner där och kommer på den så ska jag förklara varför jag lade upp den heh, ha det så bra, kramizz<3<3


Vit T-Shirt: Kappahl

Svart T-Shirt: JC

   

Svart Linne: Lindex

Orange Spets t-shirt: Lindex

 

Skärpet: JC

Randiga tröjan: JC

Köpte med underkläder o leggings, men tycket inte det va lönt att lägga upp dem sakerna<3<3

Här nedan kommer videon, och kan ju berätta varför jag lägger upp den, ju den ena kille som sjunger där med den tjejen, kom ni ihåg det jag skrev om grannkillen som såg rätt okej ut, han är sjukt lik han så därför lägger jag upp den eller kanske inte bara för det, utan med att den är rätt okej låt som jag gillar starkt <3<3


Ovido - Quiz & Flashcards