sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2012

kompis, Ystad<3<3

Av Sara - 14 augusti 2012 18:38

Hejsan!!


Shit vad jag är trött och seg idag, blev väckt av syrran lite över tio för skulle träffa en kompis vid typ elva tiden, så det blev upp snabbt ur sängen och sen hoppa in snabbt i duschen, fixa sig och sen kunde jag träffa henne, fast kom lite sent för skulle hinna få i mig lite frukust med, men jag kom och vi träffades utanför min gamla skola, för båda skulle hämta buss/tågkort till skolan ( jag tar bus o hon tar tåg), vi går inte på samma skola, men det gör inget, vi träffas ändå, och roligt är det varje gång :)


Ja sen blev det hem snabbt o byta om och sådant sen stack vi ner till Ystad och gick runt där lite (alltså familje,), tog en glass o kolla i affärer (som jag gillar heh ;P ) o lite sådant, det var trevligt o roligt, ja sen så hann jag precis komma hem så ringde en annan kompis, så snacka lite, sen blev det käka och nu har jag nästan precis satt mig vid datan, så hela dagen har varit fullt upp heh, men rätt roligt, så händer det lite med heh ;P


Ja det blir allt för idag, ha det så bra, kramizz<3<3 blir en bild från tjejmiddan på bara mig, tar denna lita knasiga, för den blev bäst, för dem andra så är jag lite halv trött, för blev fotad av morsan när jag kommit hem heh ;P

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards