sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2012

gud vad man är sliten som bara den ;P;P

Av Sara - 11 augusti 2012 19:14

Tja Tja!!!


Ja idag har jag varit iväg rätt mycket, var som sagt på tjejmiddag igår, sjukt trevligt o roligt var det, men festen fortsatte att åka in till malmö, men om jag skulle följt med så hade vi varit hemma typ lite över ett, och jag skulle upp tidigt idag för att träffa en kompis, men så blev det inte, jaja, iallafall,  dem skulle åka lite innan tio, så blev hämtad och skulle hem o byta om, men kompisen jag skulle träffa idag, vi smsade lite igår så sa kompisen att jag kunde komma på kvällen istället så åkte hem och hämta lite grejor och sen så blev man hämtad av kompisen så umgicks vi lite eller umgick o umgicks, men vi träffades iallafall och så behövde jag inte gå upp så tidigt, eller jo klart, vaknade till lite över halv nio, för hörde folk utanför heh, alltså i huset så man var ju inte pigg precis, sen blev jag hämtad och sen åkte jag med ner till byn och sen så åkte vi till kyrkogården o satte blommor till morfar, ja sen hann jag inte knappt hem, för skulle fixa färdigt med målningen. började ju måla som jag säker har skrivit lite längre bak, men jaja idag blev jag helt färdigt och sjukt skönt va det, man fick ju med peng för det så heh, om man hade fått det bara på typ 3 tim för en dag o 2 en annan dag så är det riktigt bra bransch heh ;P


ja ikväll blir det lugnt kväll, är sjukt trött idag, imorgon så har jag en ledig dag yeeehhehee, heh, men ska bara slöa och slappa då, ska inte göra ett skit, orkar inte är övertrött så heh,

ja det får blir allt för idag, ha det så bra kramizz<3<3 heh tar denna bilden, passar hur jag känner mig idag heh ;P

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards