sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2012

fattar inte vad tiden tar vägen<3<3

Av Sara - 7 augusti 2012 19:57

Hejsan!!


Gud va dagen har gått fort idag, har tänkt länge att jag skulle skriva i bloggen, men nu ska jag ner o se på allsång på skansen, trodde inte klockan var så mycket hehe, shit, har ju knappt inte gjort så mycket idag, vaknade lite efter elva gick upp och sen vid ett tiden åke jag o morsan ner till byn o handlade lite, hann knappt inte hem förren skulle till stan o handla, var lite på IKEA och hittade lite grejor till som jag ska ha i mitt rum och sen hamnade vi på Stadium för jag skulle hitta en väska till mig för kan inte ha handväska för har skadat högra axlen för jag gick runt med handväskan hela tiden o den var fullproppad med tunga böcker o verktyg och massa annat skit, så i år får jag tyvärr komma med en vanlig väska bara för att läkaren hotar, eller kanske inte hotar, men har varit på akuten ett par gånger bara för har så jäkla ont i högra sidan ofta så, men, så gör allt för att inte behöva kanske skada den mer så jag kanske måste operera mig eller något annat, vet inte vad man gör med en sådan arm heh :P


heh, Nä kanske lite skämt o sido, men nä får inte skada mig får gör jag det måste jag hoppa av linjen om man har småskador och det pallar jag inte göra, så vill inte förstöra än min kropppå länge så heh :P


nä får väl gå ner nu, ha det så bra, kramizz<3<3

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards