sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2012

pluggdag och nu slappa lite, förtjänar jag tycker jag <3<3

Av Sara - 31 oktober 2012 19:33

Tjenare!!


Idag har jag haft denna dagen till att bara plugg, har trännat både teori och lite skolplugg med, och dethar gått riktigt bra, ska ha efter lovet prov i målning så ja får se hur det går, sist så gick det tydligen enligt läraren sjukt bra så får hoppas på det han säger så heh :P


Tog en break och åkte med morsan med mormor till ögonläkaren som extra stöd till henne, men trodde inte det skulle ta så lång tid så tog verken mobil eller något med mig, men när man satt där i vänrummet och vänta o vänta så blev man lite rastlös men jag satt duktigt lugnt och där var en äldre man som snacka lite med mig lite då och då så tiden gick rätt lagom ändå, fast klart man kollade på klockan och satt lite oroligt och inväntade på morsan och mormor, visste ju inte vad som hände innanför dörrarna, men jaja fick hoppas på det bästa och det gick riktigt bra och blev sjukt glad när jag såg dem och mormor var glad så blev jag det med <3<3


sen hem och fortsätta med pluggandet igen, det känns riktigt bra att jag gjort lite nytta för en gångs skull hehe

Nä får väl sätta igång lite ljus på rummet och skäma  bort sig lite själv med att mysa lite i sängen med skön musik och ljus och sen blir det nog lite tv tittande heh

Ha det så bra, detta blir allt för idag, kramizz<3<3

Har börjat lite heh :P

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards