sara-ti-amo

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Sara - 10 oktober 2012 18:43

Hejsan!!


Ja idag har jag haft en lektion som var matematik och när jag kom i morse så fick jag ett prov på mitt bord och jag bara, what?? typ heh, blev sjukt nervös, men det gick tydligen riktigt bra för fick VG, och blev sjukt glad, jag bara vaa det kan inte stämma, men jo heh, känner mig väldigt stolt över mig själv, trodde att jag inte skulle klara det alls, men jo heh, så blev sjukt glad.


Sen har vi bara haft praktiskt resten av dagen, och jag har inte kommit alls långt, får försöka att lägga in ett kåll och skärpa mig, men pågarna är lite ja hur ska jag säga det på ett snällt sätt, jo kanske typ annurlonda och målar på mig och min vägg och kladdar färg där jag målar, (tur vi har papper annars hade jag fått skiten), men ja och jag målar med röd så ja heh, tror ni kan fatta vad som händer heh


Just nu gör jag inte så mycket, skulle egentligen gjort en läxa, men kan inte alltid få fram mina uppgifter på våran sida där vi får hem skickat läxorna så har skrivit ett mail till läraren och hoppas han svara till imorgon för då är det sista inlämningsdagen så man är lite så nervös och orolig om jag får den innan den ska vara inlämnad heh :P


Ja det får blir allt för idag, ha det så bra, kramizz<3<3 bjuder på denna fula bilden heh <3<3

 

Ovido - Quiz & Flashcards