sara-ti-amo

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Sara - 1 oktober 2012 18:34

Hej Hej!!


Ja vad ska jag skriva eller börja med att ta upp idag, vet inte riktigt vad, för finns inte så mycket att skriva eller berätta mer än jag mår lite si o så o är lite på dåligt humör idag, vet inte varför, eller klart jag vet vad det är men vet inte hur jag ska ta det bara, konstig känsla bara.


Jag vet inte om jag har skrivit det eller nämt det här på bloggen, tror inte det, för har inte tagit upp det bara för vill inte att alla ska ta det på fel sätt, men iallfall en kille i min klass han o jag vi träffades fyra dagar efter vi börjat skolan bara han o jag ensamna o det gick sjukt bra,o hade sjukt trevligt o gillar att umgås med han,(han tog kontakt med mig först) o vi har haft sjukt bra kontakt sedan dess, men han är lite konstig o jobbig o vet inte vad hans problem är liksom, heh kanske lät konstigt, men jaja tycker så iallfall, vi har bråkat eller vi skriker o skäller på varandra o allt möjligt o om han öppnar munnen o säger något så säger jag imot, men vi bara skrattar åt det sen eller jag bryr mig inte för vet hur go o bra kille han är och sen så fattar vi båda att vi bara skojar, men ja ibland så blir jag bara jäkla så trött på han så jag bara önska att han försvann eller något sådant, ( inget dumt liksom att han ska dö eller något sådant, det vill jag inte, är inte sådan person som vill det, men menade att han försvann ur mitt huvod o sådant ibland o ibland kan jag höra hans röst i mitt huvod, jag bara nääää what a fuck liksom,fy fasiken, näää heh), men det är inte att jag har han i huvodet att jag gillar han, utan att han kan vara lite jobbig så mitt huvod nästan liksom kan explodera ibland heh, sjukt ont i huvodet har jag med heh hans fel, heh, tex som nu, fuch, hatar huvodvärk/spänning i huvodet :)


jaja, killar är vad killar är, men jobbigt i längden blir det såklart, trodde ärligt detta som jag ska skriva nu, att killar var mer typ annurlunda än tjejer på ett viss sätt, för vet hur det är när det bara 'är tjejer o hur tjejer är, o det ska vi inte ta upp, inte för att jag dissar mig själv bara för jag själv är tjej, men ja tror ni fattar, och att killar är högljuda, o speciella på deras sätt men ändå jobbar o sköter sig, men mina pågar som jag kallar dem, är typ motsattsen som jag trodde killar var, allstå det är nästan värren än att ha ett helt folkhus eller typ ett helt slott med ungar, babisar, småungar heh måste passa upp dem o allt möjligt sådant o ibland så kan dem gå efter en o sådant bara för att vara nära en heh, åhh guuud, varför valde jag linje med bara killar, usch orkar inte heh, men visst ibland har dem sina ljusa stunder o det har han killen med, men ja, hmmm, men det ljus börjar slockna på hans sida enligt mig, fast han hade kunnat lysst upp det mer, om ni fattar hur jag menar heh :P, lät kanske konstigt heh, jaja skit samma.


Nä får väl ta att stoppa skrivandet nu, har så fruktansvär huvodvärk o mår sjukt illa o sjukt trött o seg i kroppen, får nog kolla upp mig, haft detta ett tag sedan, eller haft det rätt länge, kanske över ett år om inte mer, undra vad det är för något, börjar bli lite nervös o orolig vad det kan vara som spökar i kroppen o sånt

Ha det så bra, kramizz<3<3 tänkte lägga upp en bild, bjuder på denna när jag ellar!!!

 


Ovido - Quiz & Flashcards