sara-ti-amo

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Sara - 21 oktober 2012 18:44

Hejsan alla!!


Jag ber så mycket om ursäkt att jag inte skrivit i bloggen på länge, men det har varit kalas på kalas hela helgen och varit iväg med väldigt mycket så har inte hunnit sitta vid datan förren idag eller förren nu, har varit iväg idag på kalas hos min kusin som fyllde år i veckan så ja man är lite trött och sliten efter farande hit och dit och själv ha haft folk och allt möjligt runt sig.


Ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag, förrutom att helgen har gått som tusan, hoppas nästa helg går lite saktare för man ställer om klockan så söndagen blir väl längre och lite jobbigare, men jaja så länge man får känna av helgen lite så blir jag glad heh :P


Ja det får bli allt för idag, jo glömde ju nästan att skriva det, berättade eller mer skrev ju att jag hade köpt en present till min syster, men vågade inte skriva ut det för visste inte om hon kollade in på bloggen eller inte, men kan ju berätta nu ändå, och det hon fick var ett halsband med stjärna på och så i den lilla lådan/boxen så på boxen så stod där en liten text som jag tyckte passade henne och in på det jag köpte och hon gillade det starkt och blev riktigt glad så det var ju roligt att höra, nä hon är nöjd och glad så mår jag bra och blir glad för hennes skull..


Ja det blir allt för idag, ha det så bra, kramizzz<3<3 bjuder på denna fula bilden <3<3

 

Ovido - Quiz & Flashcards