sara-ti-amo

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Sara - 6 oktober 2012 17:30

Hejsan!!


Idag har jag varit iväg lite här och där o telefonen har ringt rätt mycket med idag heh, började med att åka till ica med morsan o farsan, sen hem snabbt och byta om och sen ner till byn och träffa en kompis. Hade sjukt roligt o trevligt som vanligt och hon är sjukt härlig med, heh, när vi gick rund där i byn så stanade vi till och när vi stod utanför gamla ica så kommer ett killgäng och en av dem liknar en kille i min klass så jag försökte gömma mig för var inte sminkad eller något sådant, och är sjukt sminkad när jag går i skolan, men ju närmre han kom så såg jag att det inte var han så det var ju tur heh :P

Ja sen så har mobilen ringt lite då och då heh, men just nu kan jag sitta vid datan lite o ta det lugnt.


Ikväll blir det film o gott till filmen med familjen, får se om jag kanske drar hem till en kompis lite senare, men ja får se om jag hinner,

Ja det blir allt för idag, ha det så bra, kramizz<3<3 Tar en gammal bild, pallar inte leta upp någon ny tyvärr ://

 
  

Ovido - Quiz & Flashcards