sara-ti-amo

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Sara - 7 oktober 2012 17:45

Tjenare!!


Idag har jag eller familjen varit och hälsat mina små kusiner idag, sjukt roligt var den och gud var lilla Mira har blivit stor, dem växter så det knackar om dem små rakarna heh :P

Jag höll henne en liten stund och gud va go o härlig lite flicka hon är,, men tror barn känner sig rätt trygga hos mig eller något sådant för älskar barn och fast jag är snart vuxen så när jag ser barn eller leker med mina kusiner så blir jag som ett litet barn igen heh, och när jag höll henne o hade henne i knäett så bara jag tänkte, åhh jag vill med ha barn, gud va myssiga o goa sådana små är, men sen finns där sider hos dem som kanske inte är så himla gulliga tex att skrika eller något annat, men ja som jag har sagt många gånger så ska jag vänta med att skaffa barn tills jag får bostad, rätt kille att leva med och såklart det viktigaste som är inkomst, vill inte att mitt barn ska växa upp med att sin mor går på sus-bidrag, inte för det är något fel med det, men är för ung för att ha barn just nu och så går jag bara i skolan så inte precis det perfekta tillfället, fast man blir ju såklart sugen att skaffa o vill ha, men nä får vänta, leker hellre med mina kusiner eller kompisarnas syskorn än att skaffa barn själv :P


Ja sen har jag plockat undan lite på rummet och huttat liter grejor som jag inte använder mer så har nästan precis blivit färdig med det och allt, så ska bli skönt, ska hoppa in i duschen snart, känner att det behövs, heh.


ikväll blir det att fixa för skoldagen imorgon och i vecka, då var denna helgen slut igen, heh, länktar som bara den till onsd, och tors, för då ska man på med målningen igen, sjukt roligt heh :P

Ja det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizz<3<3

    
  



Ovido - Quiz & Flashcards