sara-ti-amo

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Sara - 22 oktober 2012 18:23

Hej Hej!!


Tycker jag skriver detta ofta men är sjukt trött, heeh är nog född trött, för tycker jag alltid är trött, var så med när jag var liten, kunde sova många timmar utan att vakna upp, men ja heh :P


Idag började jag halv ett väldigt skönt, so hade lite sovmorgon, har det imorgon med så ska nog ta ut den sovmorgonenoch sova ut lite heh, så har bara haft engelska och historia idag, och det var helt okej faktiskt.


nä det får bli allt idag, är lite trött och seg så hehe, nä men vet inte riktigt vad jag ska skriva om, men ja det får bli allt för idag, lägger upp en bild på mig som en kille jag går i samma klass som han fotade mig, vet inte varför alla killar ska ha bilder på mig och det är ju inte bara en eller två utan sjukt många i alla ställningar så heh, jaja är egentligen inte så glad, men kan lita på dem killarna, eller jag hoppas jag kan det iallfall, men jaja annars får dem med mig att göra heh :P


Ha det så bra, kramizzz<3<3

 

Ovido - Quiz & Flashcards