sara-ti-amo

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Sara - 28 oktober 2012 17:14

Hejsan!!


Nä nu får jag skriva lite, har ju inte gjort det nu på två dagar, anledningarna till det var i fredag så kom jag hem sjukt sent och var riktigt jäkla trött så jag bara pallar inte sitta vid datan, och igår så träffade jag en kompis och kom hem rätt sent så palla inte sätta igång datan, så om jag ska slutsätta detta så har jag varit trött och inte pallat heh, men ska försöka bättra mig att göra det fast jag är trött.


Igår fick jag en tidig fördelsedagspresent av morsan och farsan bara för syrran, farsan och jag var i stan och hittade en vinterjacka jag velat ha och typ haft en bild i huvudet hur jag ville ha den och äntligen hittade jag en sådan modell jag ville ha, tror inte dem haft den innan så därför jag bara, jag vill ha det nu, skiter i hur mycket den kostar, kan själv betala, och mer o mer, bara för det fanns bara den storleken som passa mig och bara en av den, så farsan ringde morsan och hon bara, köp den till henne så säg att det blir en tidig fördelsedagspresent, jag bara Jaaaaa heh, älskar mina föräldrar, värdens bästa i hela värden heh :P puss älskar er <3

 

Idag så har dagen gått lagom fort, trodde denna dagen skulle vara sjukt lång, men nä, men iförsej har varit iväg och har bakat min första tårta i mitt liv, blev sådär, inte alls nöjd, men jaja, som jag skrev FÖRSTA gången heh :P, sen undertiden jag bakade så hörde min kompis av sig så ringde henne så  kom hon och hämtade mig så stack vi till torup och gick där med hennes hund, riktigt roligt och trevligt var det, men det var lite kalt, tur så hade jag med både vantar och min nya vinterjacka, så man höll dig varm :), kommer lägga upp bilden på min tårta och en på det stället vi gick, så ja det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizz<3<3

 

fula tårtan

 

Torupsslott


Ovido - Quiz & Flashcards