sara-ti-amo

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Sara - 23 oktober 2012 18:38

Tjenare!!


Hoppas allt är bra med er alla,här är det faktiskti riktigt bra, eller normalt bra hehe, lite trött som alltid, men jaja det går ändå så ska inte klaga:)


Idag tog jag ut min sovmorgon och märkte att det var lite sådär heh, nä men gud vad tiden gick sakta, så jag och morsan åkte till byn och handla lite och sen åkte vi hem till min mormor med kakor, sjukt goda kakor var det, men ifösej det var ju jag som valde kakor och det blev kärleksmums, sjukt goda är dem heh, sen ta bussen vid elva och möta upp en kompis vid busshållplatsen där jag går i skolan, sen drog vi ner till valen och gick där lite för hon skulle hitta skor och en tröja och det hittade hon som tur heh :P, och när jag gick där så var jag lite som en bubbla helt borta så hör jag bara först en tjej i min klass bara sara heh, jag bara hej hon bara heeeejjj heh, riktigt härlig och go o trevlig tjej, sen när min kompis skulle vissa mig ett par skor så satt precis bredvid mig där jag stod så träffade jag en annan kompis, så snacka lite med henne, sen drog vi vidare och hitta det hon skulle ha :P


Sen gå tillbaka till skolan och ha idrott och ja sen åkte man hem igen så det har inte hänt så himla mycket idag heh, haft en lektion rätt skönt, men man blir lite så rastlös om jag inte har något att göra på morgonen heh,


Ja det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizz<3<3 lägger upp en gamla bild heh

 

Ovido - Quiz & Flashcards