sara-ti-amo

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Sara - 16 oktober 2012 17:49

Hej!!


Har börjat merka på mig att jag börjar bli dålig på att skriva, allstå varje dag, vet inte varför, men jaja igår kom jag hem lite efter fem, hade träffa en killkompis, för igår så var alla våra lektioner inställda så ja heh :P, åkte ditt och nästan hela klassen hade åkt hem, dem hade börjar åtta, medan jag börjar på mådagar halv ett, men var där vid tolv, så var där ingen, så jag smsade två killar i min klass, den ena tog sjukt lång tid innan han svarade medan den andra ringde och frågade om det var lektion, men hur ska jag veta det, jag frågade han bara för han har varit i skolan längre än jag heh, dem är rätt roliga och lite ja heh :P


Idag hade vi samma sak, vår fösta lektion var inställd, eller läraren kom inte så jag och tre andra tjejer gick först hem till en av dem tjejerna och skulle hämta något heh, ja sen så gick vi till valen och medan dem satt och åt och passa mina grejor så sprang jag runt i affärer och försökete hitta en present till syrran, hon fyller år på fredag så kände att jag inte hade lång tid på mig att hitta något, men till slut gjorde jag det :)


tyvärr kan jag inte skriva vad jag köpte för vet inte om hon kollar in på bloggen och läser, hon brukar kika in lite då och då så ja, men kan berätta på fredag :P


Ja idag har jag bara haft idrott och ja inte så mycket roligare har det varit heh :P


Nä det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizz<3<3

    

Ovido - Quiz & Flashcards