sara-ti-amo

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Sara - 3 oktober 2012 18:55

Tja Tja!!


Anledningen till att jag inte skrev igår var att jag inte kom in här på bloggen, så kunde inte skriva här, kändes lite sådär, för ville skriva, men jaja kom in idag och det var ju bra, för känner att det börjar att bli mindre o mindre skrivande, o det vill jag inte.


Idag började jag med att ha Matematik, sen hade vi praktiskt. Riktigt roligt är det :D


Vi ska välja ut en bild som vi ska ha på väggen, men den jag jobbar med, vi har inte alls samma smak, så vi fick göra vars en bild, men jag tänkte först att jag skulle ha Malmö Redhawks maskotten, men sen kom jag på att jag skulle ha text eller dikt, så när jag berättade det så ville hon med ha det så ja, men jag tänkte ha tre dikter som jag sätter ihopa till en som jag gör om själv, hoppas det blir bra, är lite nervös, men tänkte ha  typ antigen något gröt typ ett blad på sidorna eller fjärrillar heh, men ja får se heh :P hehe kanske lät lite barnsligt, men tycker det hade passat in i det jag ska skriva :)


Ja vad ska man skriva mer om, finns nog inte så mycket mer att skriva hehe eller jaoo kanske vet inte, kan berätta en sak, men sen om det är så roligt, men jaja, där är en kille i min klass som jag har rätt bra kontakt med som jag skrev sist, Jo först tänkte jag att jag skulle ha Malmö Redhawks maskott som jag skulle måla, så kom han kille o sa, åhh inte det dåliga laget, heh o min lärare sa detsamma, men så tänkte jag att jag skulle skoja med dem så jag sa, men det är inte hockeyn jag kollar på utan det är killarna, jag kollar in o se vem som ser bra ut o sådant heh, så sa han kille bara, jaså är det så, men är det så ska jag absolute börja spela ishockey igen, heh jag bara: e okej heh, men så frågade en annan lärare mig vilken som var min favo spelare, jag bara 95, han ser rätt bra ut, så han kille, men jag känner han, han och jag har spelat streethockey förra sommaren o brukar göra det på sommaren, jag känner han, vill du ha hans nummer eller, för jag kan fixa det eller ge dig det, jag bara NÄÄÄÄÄ, blev sjukt rädd o nervös samtidigt, men vet inte om han bara skojade eller hur, men ändå rätt roligt för hörde mig själv bara NÄÄÄ för helsike heh, och så var jag allvarlig, så började skratta, vet inte om det var att jag var neröv eller blev det så jag började skratta eller för jag tyckte att det lär roligt när jag sa det heh jaja


Nä det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizzz<3<3

 





Ovido - Quiz & Flashcards