sara-ti-amo

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Sara - 9 oktober 2012 18:56

Hejsan!!


Gud vad jag är trött idag och dagarna har inte ens börjat hehe, jaja, idag har jag knappt gjort något, bara haft en lektion eller två, men den sista var mer att vi fick ett arbete och sen fick vi gå hem och göra det och såklart så fick vi sluta 56 och då gick min buss, så tack så mycket, så ja gjorde inget gick lite runt i skolan, sen så smsade jag en kille i min klass och frågade var han var, och mötte han och en annan kille, sen gick dem runt där och dem var lite busiga för dem gick in på ett ställe där ingen får går in eller jo bara dem som gick där så det blev att springa som bara den heh,


Ja sen så palla jag inte med dem mer så satte mig och då kom två andra killar från min klass och satte sig där jag satt, sen så sa en kille och frågade om vi skulle gå till bussen, så gjorde vi det heh.


Förästen måste berätta, jag har tydligen blivit mamma nu helt plötsligt enligt en kille som jag har rätt bra kontakt med som går i min klass, jo jag brukar säga att jag får ta hand om han, för han frågar mig alltid om jag har drika, mat, tuggumi, med mera heh, så brukar säga att jag får ta hand om han som ett litet barn, och idag så sa han hoppas jag på skoj, mamma (jag), kan jag få peng till godis eller hambugare, så jag bara, nä det får du inte, han bara men snälla, snälla, så sa till han andre killen om han ville följa med mig till moxie och handla godis heh, så sprang han killen bakom mig och när vi kom in i affärern så gav jag han en tia och sa, här har du en peng du kan handla för, sjukt glad blev han och typ nästan hoppade av lycka  heheh så ja heh, blivit mamma till en kille som är två år yngre än mig, känns lite som den förlorade sonen som har sökt upp mig heh, lät lite knäppt, men ja så har jag det typ heh :P


Ja så har jag det i skolan heh :P, vart jag än går så är där alltid någon som stannar upp en och ska snacka eller sitta o sådant heh, så ja heh, klagar inte, bara roligt, men kan bli jobbigt med i längden heh :P


Nä det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizzz<3

    


Ovido - Quiz & Flashcards