sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2012

hårt arbete<3<3

Av Sara - 29 oktober 2012 18:38

Hej!!


Startar mitt lov med att gå upp klockan halv sex för att åka med farsan och jobba, gud vad man är trött både i kroppen och huvudet, och ändå så gjorde jag inte så mycket mer än att rita upp lite grejor till dem där dem ska måla och målade rätt mycket och var lite och hjälpte till där dem andra killarna var och kollade vad dem gjorde och sådant, men riktigt roligt var det och det känns rätt förrutom att det var sjukt kallt idag, fast jag hade rätt mycket kläder på mig som tur,men kände det när jag bytade om när jag skulle hem, så hade jag bara en tröja (långarmad) och leggings och sommarskor och sen jobbejackan heh men bara det så fröss jag usch, vilket väder vi har, sjukt tråkigt :((


Ja vad mer har hänt,? ja inte så mycket mer än det jag skrev eller jo snacka lite med en kompis, skulle egentligen träffa henne idag efter jag slutat, men kunde inte, kom lite i mellan och sen så jobbade jag med så, men jaja har några dagar kvar att vila upp mig och kunna träffa mina kompisar <33, men ja får se om det blir att man följer med imorgon igen eller hur det blir, men ja heh


Det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizz<3<3 lägger upp en bild från dagens arbete <3<3

 





 
 
Ingen bild

Jessica

29 oktober 2012 19:04

Jobba jobba joobbbaaa!! ;D

Sara

29 oktober 2012 19:07

hahaha, du är för goo, ja det har jag gjort som bara den du, är nästan helt död i kroppen heheh xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards