sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2012

matte o målning

Av Sara - 24 oktober 2012 18:31

Hej alla!!


Då har halva veckan gått och snart är det fredag igen och helgen kommer bli längre, för vi ska ha lov nästan vecka yeeeesssss hehe, ska blir riktigt skönt att få vila upp sig och sådant, får se vad jag hittar på, men ja kommer säkert bli fullt alla dagar, brukar vara så när jag inte har planerat in något speciellt, utan det kommer som en överaskning, och helt plötsligt har mn fullt upp när man egentligen hade kanske planerat att ta det lugnt, men jaja det hinner jag nog det med så :P


Idag har jag bara haft matemaktik och brukar oftast ha lektion ensam för där är några killar i min matte klass, men dem skolkar eller pallar inte komma så brukar oftast ha lektion ensam med läraren, men det är super tycker jag för då får jag extra hjälp, men idag så kom en ny kille som med börjat där inne, så det var trevligt, lite söt var han med, men jaja man fick ju fokusera på matten heh ;P. nä men det gick bra


Sen byta om snabbt och sen ha lite teori inom målning, sjukt svårt var det, men jaja klarade det till slut så, sne lunch och sen börja med att måla och jag skrev ut en ny figur eller inte figur utan mer en blomma som blev en ros, sjukt svår, men får hjälp av en sjukt schyst kille, så det är snälllt att pågarna vill hjälpa mig lite då och då, riktigt schyst, schysta och trevliga killar, kanske lite omogna ibland men men, kan inte kräva hur mycket som helst av folk eller vad tycker ni??


Nä det får bli allt för idag, tänkte att när jag är helt färdig med allt inom målning så ska jag lägga upp bilden när, det lovar jag, har ju lagt ut en innan, men det var bara lite av vad jag mer har gjort :P ha det så bra, kramizz<3<3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards