sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2012

utvecklingssamtal och praktiskt <3<3

Av Sara - 18 oktober 2012 18:31

Hejsan!!


Ja då har man nästan precis kommit hem från att varit på utvecklingssamtal och det gick förväntasvärt bra, var lite nervös vad dem skulle fråga och sådant, men det gick sjukt bra och fick bara positivt, allt var positivt och blev glad och fick veta lite mer än vad man får veta när hela klassen är där så det var riktigt bra och kändes bra.


Dem sa en sak som gjorde att jag blev lite så typ hur ska jag beskriva det, men typ lite stolt eller hur jag ska säga det, dem sa att jag var noga,jobbade på bra och fort och lite till och en av dem lärarena har varit chef på ett målarställe och då sa han att sådana anställda vill man ha många av så jag bara ohh heh nä men blev riktigt glad och kändes riktigt bra faktiskt heh :P


Annars idag har vi bara haft praktiskt hela dagen och jag har jobbat på som bara den heh :P älskar att göra sådana dekorationer så snart är min vägg full och ja heh :P nä men ja får se, ska kanske ta bort lite kanske, det jag började med, vet inte om jag ska ha det eller ej så, men ja får tänka på det :)


Nä det får bli allt för idag, tänkte lägga upp en låt istället idag, lyssnar alltid på denna när jag inte mår så bra, och mår lite bättre sen efter jag lyssnat på denna, älskar denna låten då :P heh

 
 
Minna Hagelin

Minna Hagelin

20 oktober 2012 10:29

Jag har nu kickat igång "Veckans blogg" igen! Var gärna med :)
Länk: http://minnahagelin.blogg.se/2012/october/veckans-blogg.html
Ha en trevlig helg!

http://minnahagelin.blogg.se

Sara

21 oktober 2012 18:43

Okej, jadå det ska jag göra :) tack för du meddelade mig :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards